miercuri, 1 august 2012

Avocat gratis online

Licitatii Juridice este un site gratuit care functioneaza in 3 pasi, care sunt usor de parcurs, eficienti si iti protejeaza datele personale. Este o noutate absoluta in Romania si absolut gratis pentru utilizatori.


Pasul 1: Prezentarea cazului


Vei incepe selectand categoria din care face parte cazul tau, acestea se gasesc in partea dreapta a site-ului. Selectand categoria sau categoriile care se potriveste cel mai bine cazului tau, poti sa fii sigur ca va fi citit de catre avocatii potriviti. Chiar daca categoria sau categoriile alese nu sunt corecte cazului inscris de tine, un administrator al site-ului va revizui cazul si il va inscrie in categoria sau categoriile corecte pentru a putea fi citit de catre avocatii potriviti.


Pasul 2: Cazul tau va ajunge la avocatii potriviti


Imediat dupa ce ai descris cazul, un email automat va fi trimis tuturor avocatilor inscrisi in categoria in care a fost inscris cazul tau.
Avocatii vor analiza cazul tau dar nu vor putea vedea datele tale personale cu care te-ai inscris. Dupa ce avocatii au facut o oferta cazului prezentat de tine ai posibilitatea de a alege avocatul caruia ii poti trimite datele tale personale. Totusi, odata ce avocatii se vor arata interesati de cazul tau, tu le poti vedea datele. Avocatii nu vor stii niciodata cine a raspuns la cazul tau.


Step 3: Alege avocatul potrivit


Dupa ce avocatii au raspuns cazului prezentat, inclusiv prin detalierea serviciilor oferite, experienta, onorarii si disponibilitate, puteti alege GRATUIT cu ce avocat doriti sa colaborati.

 

 

De ce functioneaza LicitatiiJuridice



LicitatiiJuridice este o noutate absoluta si boombastica in Romania, menirea noastra este de a va ajuta sa gasiti cel mai bun avocat, GRATUIT si fara sa irositi din timpul dvs.

Cu LicitatiiJuridice, datele dvs personale vor fi intotdeauna sigure, avocatii nu au posibilitatea de a influenta alegerea dvs prin publicitate sau alte forme de atragere a clientelei.


1. Intimitatea ta este protejata


Informatiile tale personale nu sunt niciodata dezvaluite pana nu decizi acest lucru.


2. Nu exista obligatii


Nimeni nu va obliga sa angajati un avocat sau un anume avocat prin intermediul site-ului nostru, LicitatiiJuridice va ofera posibilitatea sa alegeti dintr-un numar foarte mare de avocati cu minimul de efort.


3. Avocatii sunt membrii ai UNBR


Toti avocatii inscrisi pe site-ul LicitatiiJuridice pot fi verificati de tine prin accesarea sectiuni Comunitatea de Avocati.


4. Satisfactie 100%


Cu o investitie de minimum 5 minute veti obtine rezultatele dorite.


5. Avocatii sunt verificati de LicitatiiJuridice


6. Poti alege avocatul sau avocatii potriviti cazului inscris de tine.


7. LicitatiiJuridice nu este un site impus.


8. Sistemul este gratuit pentru toti utilizatorii.

2 comentarii:

  1. buna ziua.
    am nevoie de o opinie avizata la problema mea , situatia fiind destul de incalcita .va relatez cat mai pe scurt si sper sa fiu cat mai explicita.
    sunt divortata ,cu fostul sot am un copil de 3ani 6 luni , singurul meu copil. in decembrie am obtinut ordin protectie pt mine si copil cu obligarea lui la pastrarea distantei de 300 m , consiliera psihologica ,( el e pensionat pe caz boala psihica),ordin ce expira in 13.06.13 . acest ordin nu a fost pus in aplicare decat in 12.12.13 cand politistii , au facut si un proces verbal de evacuare dar si de inchidere a unei camera cu bunurile personale ale fostului sot , fara ca eu sa am acces , in ideaa ca in cateva zile fostul sot va vani in prezenta lor si va elibera camera. pt acest ordin de protectie fostul sot a facut recurs( el are ap 2 camere proprietate dinainte de casatorie ap ce e dat in contrac de comodat) , a cerut ordonanta presidentiala , revizuire , la toate acestea a pierdut acum pe rol este cererea de revocare ordin .casa din care este evacuat este o constructie fara acte ,( construita din credite de nevoi personale eu si fostul sot , la fostul sot sunt girant el nu mai plateste din ianuarei la banca si cei de la banca m-au anuntat ca vor incepe recuperarea creditului de la mine) actele fiind pe numele meu, contract de vanzare cumparare , suscesiune dupa decesul mamei , pentru casa veche si teren. in ideea de a- despagubi am depus o cerere de accesiune imobiliara pentru a putea vinde casa , dupa obtinerea actului. nelamuririle mele sunt :
    pot obtine accesiune daca am contruit cu materialele mele pe terenul meu?
    el are dreptul in baza unei declaratii la notar in care spune ca a construit casa impreuna cu mine in 2005 ca sot si sotie , eu casa am facut-o in 2009 si casatoria a avut loc in 2007?
    a fost pe 1 iunie la martora mea acasa amenintand ca ma va distruge ca darama casa etc si ca cine ma ajuta pateste la fel , martora nu mai vine la proces ce se poate intampla in proces
    pe 11 e termen de revocare si pe 13 expira ordinul mai se judeca acesta revocare pot cere in continuare cheltuieli de judecata
    si cel mai important
    CUM POT IESI DIN ACEASTA SITUATIE CUM IMI POT PROTEJA COPILUL SI PE MINE .

    MULTUMESC FRUMOS .
    Petrina (tyna_andrei@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua , am si eu o problema va rog frumos sa-ma ajutati , nu am avut posibilitate sa-mi platesc ratele la banca si am intrat in biroul de credite , am o garsoniera pe numele meu daca o trec pe numele copiilor mei , ma poate afecta banca ? si daca cei de-la biroul de credite pot merge la primarie pentru ami baga bete-n roate sa nu pot trece pe numele copiilor mei , invatati-ma ce pot sa fac , Va Multumesc si va rog sa-mi da-ti un raspuns pe mail ( y0_marius40@yahoo.com )

    RăspundețiȘtergere