miercuri, 1 august 2012

Gaseste online, gratis si rapid rezolvarea la orice problema de natura juridica cu ajutorul avocatilor specializati

 


Avocat Licitatii Juridice – Primul site din Romania ce permite avocatilor, consilierilor juridici si societatilor comerciale ce au ca obiect prestarea de servicii juridice sa intre in legatura directa si gratuita cu persoanele cu probleme juridice.


Prezinta-ti cazul GRATIS pe Avocati Licitatii Juridice. Avocati licentiati care vor prelua cazul si il vor analiza. Cand un avocat se decide sa va ajute, noi va informam si va trimitem datele lui, taxe de reprezentare, si rating-urile oferite de ceilalti useri Avocati Licitatii Juridice care au fost reprezentati, cu toate opiniile aferente.
Nu doar un avocat – Avocatul potrivit pentru problema dvs. juridica.
Din dorinta de a veni in ajutorul in primul rand al persoanelor ce au nevoie de asistenta juridica , vazand realitatea juridica in care este tot mai dificil sa ajungi la un cabinet de avocatura, noi va punem in legatura directa cu toti avocatii specializati.
Cand aveti nevoie de un avocat folositi Avocati Licitatii Juridice gratuit pentru a avea acces la toti avocatii specializati in cazul tau. Imediat ce va inscrieti cazul printr-un email sunt notificati toti avocatii din categoria selectata de dvs. Dupa aceea veti incepe sa primiti notificari de la avocatii interesati de cazul dvs. in mai putin de 24 de ore. De aici totul depinde de dvs. sa va alegeti avocatul potrivit cerintelor si nevoilor juridice pe care le avti.
Ia deciziile corecte fara a fi influentat
Mereu 100% gratuit pentru a gasi si comunica cu avocati licentiati — fara taxe ascunse
Datele personale sunt mereu protejate — tu decizi cand sa trimiti datele personale avocatului ales
Toti avocatii fac parte din Uniunea Barourilor din Romania
Stii exact cat cere fiecare avocat pentru reprezentare si servicii
Ai acces la toti avocatii din categoria aleasa de tine
Fara alegeri sau potriviri aleatoare — ia decizia in baza expertizei, experientei, pretului si disponibilitatii
Mereu disponibil, intotdeauna gratuit
Avocati Licitatii Juridice este alaturi de dvs. 24 de ore pe zi si poti inscrie cazul tau oricand pentru a gasi avocatul potrivit. Nu veti fi niciodata nevoiti sa platiti pentru serviciile Licitatii Juridice si nu este necesara inscrierea cu card sau orice alta metoda de plata.



 Intreaba un Avocat




Daca ai o problema de natura juridica, atunci ai gasit locul potrivit. Nu trebuie sa stai sa cauti avocati, tot ceea ce trebuie sa faci este sa iti creezi un cont pe site-ul nostru si ei te vor contacta.
Vei putea alege avocatul care iti convine si astfel nu vei mai fi nevoit sa apelezi si sa stai sa-ti cauti singur un avocat. Orice intrebare ai, avocatii inscrisi aici sunt dornici sa raspunda. Apeleaza cu incredere.

2 comentarii:

  1. BUNA DIMINEATA DOMNULE AVOCAT.....




    Comentarii introduse

    florentina61
    buna dimineata ,sunt casatorita cu un cetatean din bucuresti
    sector 4,am locuit 11 ani neam casatorit in 2005 ,iar de
    cand neam casatorit legitim ,sotul meu este foarte violent
    si bea foarte mult ,in acest timp am starns 11 ani de
    casnicie,dupa casatorie am ridicat o casa,dupa aceea ,totul
    a luat o intorsatura vrava,el incepuse sa bea si sa detina
    controlul asupra mea ,cu violenta fizica ,si amenintari cu
    moartea ,au urmat multe batai si scandaluri auzite de
    vecini,cu o plangere la politie ,dar nu am rezolvat nimic
    ,am facut multe demersuri amiabile dar nu sa putut face
    nimic,eu mai am si in fiu dintr-o relatie anterioara
    ,baiatul meu auzea certuri si erea martor la toate
    scanadalurile noastre,uneori mai lua si el parte la acel
    scandal....dupa multe demersuri nu am ajuns la nici un
    consens,pur si simplu de frica lui ,am plecat in anglia fara
    sa stiu unde merg sau sa cunosc persoana ,am intrat intro
    cheie in care sunt si acum captiva si nu pot sa ies din tara
    persoana la care mam dus ma mintit ca o sa muncesc pentru
    dansa dar nu a fost asa ,persona dorea o colaborare de
    partenere pentru relatii sexuale ,intr-un final am fost
    ajutata de catre 2 3 cetateni romani care ma ajutat sa am un
    loc stabil de unde sa imi fac rost de bani ,in schimbul
    serviiciilor de curatenie,ca sa pot ajunge acsa,sunt plecata
    din decembrie 2012 din 7 decembrie,si nu ma ajutat cu
    nimic,si ma ameninta chiar si aici in anglia ca daca ma
    prinde ma omoara ,am renuntat la o parte din casa
    parinteasca ,si am construit o locuinta pentru noi ,dar acum
    nu mai am unde sa merg ,el locuieste acolo cu fiul meu ,iar
    eu ma chinui pe aici ,va rog sa analizati problema mea si sa
    imi spuneti daca pot beneficia de sprijin de violenta in
    familie,nu am bani si nu am servici ,incerc sa ajung acasa
    intr-o luna maxim 2 luni ,actele imi expira si trebuie sa
    ajung acasa,dar imi e ste foarte frica,va rog sa imi dati un
    raspuns ,daca pot sa primesc sprijinin,mentionez ca nu mai
    am nici un venit si sunt untr-o situatie delicata,la copil
    am apucat sa ii trimit ceva banuti ca sa se intretina ,dar
    nu suficient ,el locuieste in casa si detine controlul ,la
    venirea me o sa iasa un mare scandal violent ,va rog sa ma
    ajutati cu un raspuns si o adresca la care pot sa apelez in
    caz de urgenta ,va multumesc cu respect... grigore
    florentina
    [06-09-2013]CONTACT LA email florentinagrigore61@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara am si eu o intrebare:se poate comercializa legal tuica in bar?...ce acte am nevoie??....care sant conditiile care trebuiesc indeplinite pentru a vinde tuica si cum gasesc producatorii autorizati??va multumesc anticipat.CONTACT la aida_otilia@yahoo.com sau la telefon 0745436408

    RăspundețiȘtergere